Habár már 2019-et írunk, még mindig kevés magyar vállalkozás kezeli cégét hatékony vállalatirányítási rendszerben: a statisztikák azt mutatják, hogy több fronton is kétségek gyötrik a cégvezetőket az ERP rendszerre váltás terén. Pedig ha mögé nézünk az ellenérveknek, láthatjuk, hogy egy vállalatirányítási rendszer mennyi ponton képes formálni és fejleszteni egy cég életét!Lássuk, melyek a leggyakoribb kifogások, amelyeket felhoznak, és hogy nekünk mi a válaszunk ezekre!
Íme a három leggyakoribb ok, amiért a vezetők nemet mondanak a vállalatirányítási rendszerekre - és persze megmutatjuk a kifogások cáfolatát is!
1. Kontrollálhatatlan költségek és határidők
A cégvezetők gyakran aggódnak, hogy egy vállalatirányítási rendszer bevezetése túl sokáig tart és túl sokba kerül. Egy jól felkészült, támogató csapat a szolgáltató részéről segíthet a gyors bevezetésben és gördülékeny átállásban. Költségek terén mindenképpen érdemes piackutatást végezni, hogy legyen összehasonlítási alap a rendszerek tudása és az árak tekintetében.
OVIP-tipp: A kis-és középvállalkozások igényeihez igazodva jöttek létre a havidíjas rendszerek, ITT elolvashatja milyen előnyei vannak ezeknek a konstrukcióknak!
2. Félelem az éles indulás utáni működési zavaroktól
Kizökkenni a jól megszokott mindennapi működésből? Nem feltétlenül történik így, ha az élesítést megelőzi egy felkészülési időszak. Hogy működik ez? Nálunk például a rendszer bevezetését minden esetben megelőzi a betanítás, a modulok teljes megismerése és magabiztos használatának elsajátítása, valamint a tesztelés. Élesítés után sem hagyjuk magára a céget a rendszerrel, hiszen folyamatos supportot, támogatást biztosítunk, valamint a különböző modulok és funkciók használatáról készült tutorial videók biztosítják az azonnali segítségnyújtást!
3. A belső „gátoló erők”
Gyakran előfordul, hogy az adott cégen belül a munkatársak az ellenállás igazi forrásai. Nem ritka, hogy valójában nem is az adott vezető, hanem az egyik beosztottja szabotálja a bevezetést, mert nem szeretne időt és energiát áldozni az új rendszer használatának elsajátítására. Ilyenkor sokat segíthet, ha a kollégáknak megmutatjuk mennyire könnyű dolguk lehet egy ilyen rendszerrel. Esetünkben, az OVIP bemutatása során szinte egyöntetűen emelik ki Ügyfeleink a kezelőfelület nagyszerűségét: a modern kialakítás és átlátható menük könnyítik a navigálást, az egymással szinkronban működő modulok egyszerűsítik a folyamatokat. Ha a kollégák látják, hogy az új rendszer nem okoz bonyodalmat, viszont annál több támogatást ígér a munkájukban, egyből megszűnik ez a belső „gátoló erő”.
Egy online vállalatirányítási rendszer használata alapvetően megkönnyíti cége mindennapi működését, egyszerűsíti az adminisztrációt, ezzel időt és nem utolsósorban pénzt is megtakarítva Önnek! Ha szeretne lépést tartani a technológiával és valóban tenne cége fejlesztéséért, tekintse meg vállalatirányítási rendszerünk moduljait és ajánlatait! Ne aggódjon, szoftverünk bevezetésében is számíthat ránk!
Vissza