Az a vállalkozások, amelyek nagy mennyiségű átutalásos számlát bocsátanak ki, vagy fogadnak be, azok számára a banki utalások kezelése, valamint az ügyviteli rendszerben az elutalt számlák kiegyenlítettként való megjelölése napi szintű megoldandó feladatot jelent. Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Banki Programjával azonban a banki utalásokat könnyedén és gyorsan fel lehet dolgozni, cikkünkben ezt a programot szeretnénk röviden bemutatni!
Ahhoz, hogy az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Banki Programjában egy időszak banki tranzakcióit feldolgozzuk, először is a számlavezető pénzintézetünk programjából le kell töltenünk a szükséges adatcsomagot. Ezt az adatcsomagot csak fel kell töltenünk az OVIP rendszer banki programjába, és már meg is jelennek a banki tranzakciók adatai!
Az OVIP rendszer banki programja ezután megvizsgálja, hogy a feltöltött tranzakciók között van-e már olyan tranzakció, amelyik már szerepel a rendszerben. Amennyiben a program ilyet talál, akkor azt a tranzakciót a program piros színnel megjelöli, és nem tölti fel még egyszer! Jóváhagyás esetén pedig a program a tranzakciók adatait elmenti.
Az OVIP rendszer banki programja a banki tranzakciók automatikus párosítását egy speciális algoritmus segítségével végzi el. A párosítás során a program természetesen figyeli a tranzakció összegét is, továbbá vizsgálja a közlemény rovat tartalmát is. Amennyiben a program egyezőséget talál a közlemény rovat és valamelyik bejövő vagy kimenő számla száma között, akkor a program elvégzi a párosítást, azaz összekapcsolja a banki tranzakciót a számlával, és a számlát kiegyenlítettnek jelöli meg. Akkor is elvégzi a program a párosítást, ha a közlemény rovat tartalma szerepel a számla megjegyzés mezőjében, ugyanis sok esetben a számla megjegyzés rovatában szerepel az az adat, amelyre a banki tranzakción hivatkoznak. Ilyen lehet például egy rendelésszám, csomagszám, vagy bármilyen más adat.
Előfordulhatnak olyan esetek, amikor az automatikus párosítás nem tudja az adott banki tranzakciót egyetlen számlához sem hozzárendelni. Ilyen lehet például akkor, ha több számla egy összegben kerül elutalásra, vagy nem megfelelő a közlemény rovat tartalma, de az is előfordulhat, hogy téves az összeg. Ilyen esetekben természetesen a felhasználó bármikor könnyen és gyorsan el tudja végezni a párosítást a program felületén keresztül!
Az időszaki tranzakciók feltöltése után bármikor ellenőrizhető az időszak végi bankegyenleg. Amennyiben az OVIP rendszer banki programjában meglévő bankegyenleg egyezik az időszaki bankkivonat záró egyenlegével, akkor szinte biztos, hogy minden tranzakció megfelelően szerepel a rendszerben. Ily módon segít az OVIP rendszer banki programja a vállalkozás pénzügyeinek ellenőrzésében és a kockázatok minimalizálásában!
Természetesen az OVIP Rendszerben a fentieken túl még nagyos sok hasznos funkció található. Az OVIP Rendszer Raktárkezelő, Számlázó, Rendelésfeldolgozó és Beszerzéskezelő programok a kereskedők és a webshop üzemeltetők számára nyújtanak hatékony megoldásokat, míg a Munkanyilvántartó program a szolgáltatásokat nyújtók, például a szervizesek és az egyéb kivitelezők számára lehet nagyon hasznos segítőtárs.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, akkor jelezze ezt a kapcsolati felületünkön, és szívesen bemutatjuk a programot, valamint ingyenes tesztfelületet biztosítunk a program teljes funkcionalitásával!
Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.
A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!
Vissza