Kereskedelmi raktárat üzemeltet? Ha igen, akkor minden terméknek megvan a konkrét helye? Ha erre a kérdésre is igen a válasz, akkor egy nagyon jó hírrel szolgálhatunk az Ön számára! Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő programjának az új polchely kezelés lite, azaz az egyszerűsített polchely kezelés funkciójával az Ön raktárkezelése és készletkezelése sokkal egyszerűbbé, sokkal átláthatóbbá és sokkal gyorsabbá tud válni! Ebben a cikkben bemutatjuk ezt a funkciót, valamint tippeket és ötleteket adunk a funkció használatához!
Nevezik még például tárolóhelynek, lokációnak, raktári körzetnek is, mi a továbbiakban polchelynek nevezzük. A polchely nem más, mint a raktárnak egy pontosan és egyedileg megjelölt kisebb tárolóhelye. Vagyis, a raktár fel van osztva sok kis tárolóegységre, azaz polchelyre, és mindegyik polchelynek egyedi azonosítója van, amely akár egy vonalkód is lehet. Ezt mindenki saját magának tudja a legjobban kialakítani a saját igényeinek megfelelően. Például lehet olyan polchely megjelölés is, hogy A/2/3, azaz az A polcon a 2. sorban a 3. hely.
Mert sokkal gyorsabbá, egyszerűbbé és átláthatóbbá válik a raktárkezelés, a készletkezelés és a komissiózás is! Az OVIP Raktárkezelő programjában ugyanis minden termékhez meg lehet adni, hogy mely polchelyen található! Abban az esetben, ha még nem használnak polchelyeket, akkor is gyorsan be tudják vezetni a használatát! Az OVIP Raktárkezelő programjában nagyon sok olyan funkciót építettünk bele, amelyek segítségével tömegesen és gyorsan tudják kezelni a polchelyeket!
Minden terméknek megvan az egyedi helye, amelyet az OVIP Raktárkezelő programja nyilvántart. Ha nem tudják pontosan, hol található egy termék, akkor az OVIP megmondja a konkrét polchelyet! Ez még az új raktári dolgozók betanítását is megkönnyíti és meggyorsítja! Ha pedig arra kíváncsi, hogy pontosan melyik termékek találhatóak egy adott polchelyen, akkor azt a kassza mellett az OVIP-ból is meg tudja nézni? Új termék érkezik, hol lesz a helye? Mindezt meg tudja úgy is állapítani, hogy nem kell körbejárni a raktárat! Mindemellett még sok olyan szempontot is is fel lehetne sorolni, amelyekkel tényleg hatékonyabbá válik a raktárkezelés és a készletkezelés!
Tegyük fel, hogy van 10 db kiszolgálható rendelés. A sima komissiózás esetén az összeszedés rendelésenként történik, azaz 10 alkalommal kell bejárni a raktár kisebb-nagyobb részét ahhoz, hogy a rendelések össze legyenek szedve. A polchelyes komissiózás esetén azonban elegendő például egy gurulós kocsi, amire rá lehet tenni 10 db tárolódobozt, amelyeket különböző színekkel, vagy különböző színű cetlikkel meg kell jelölni. Ezután az OVIP komissiózási funkciója összeszedi a 10 db rendelés összes termékét, és megtervezi a polchelyek alapján a legoptimálisabb útvonalat! A komissiózó kollégának csak annyi dolga van, hogy követi az OVIP útmutatását, és polchelyről polchelyre haladva leveszi a polcról a megadott terméket, és belehelyezi abba a tárolódobozba, amelyeknek a színét az OVIP megadja! Ha a komissiózás befejeződött, akkor mind a 10 rendelést lehet számlázni, csomagolni, majd pedig a futárnak átadni! Vagyis, csak egyszer kellett bejárni a raktárat a 10 db rendelés összeszedéséhez!
Természetesen az ebben a cikkben bemutatott funkció csak egy a sok közül, amelyek segítségével hatékony raktárkezelés és gazdaságos készletkezelés valósítható meg az OVIP Raktárkezelő Programjával! Amennyiben felkeltettük érdeklődését, akkor jelezze ezt a kapcsolati felületünkön, és szívesen bemutatjuk a programot, valamint ingyenes tesztfelületet biztosítunk a program teljes funkcionalitásával!
Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.
A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!
Vissza