Az OVIP vállalatirányítási rendszer Rendelések modulja lehetőség biztosít arra, hogy beállítsuk, milyen formában szeretnénk a beérkező rendelések tételeinek a készletkezelését kezelni.
A készlet kezelés történhet raktár szerinti, illetve polchely szerinti módszer alapján.
Mi a kettő között a különbség?
Legfontosabb különbség a két módszer között az, hogy hogyan történik az áruk tárolása és nyomon követése a raktárban.
-Raktár szerinti készletkezelés: OVIP vállalatirányítási rendszerben az árukat a raktár egészében tároljuk, és a rendelések ellenőrzésekor a raktár összes készletét figyeli. Ha egy terméket megrendelnek (készletet foglal), az OVIP figyelembe veszi a raktár összes rendelkezésre álló készletét.
A raktár szerinti megközelítésnél a készlet kezeléseket az OVIP a rendelkezésre álló raktárkészletek alapján kezeli.
- Polchely szerinti készletkezelés: OVIP vállalatirányítási rendszerben ez a megközelítés részletesebb és precízebb. A raktárban az áruk egyes polcokon vagy helyeken tárolódnak. Minden polchelynek vagy tárolási helynek van egy saját egyedi azonosítója az OVIP-ban.
Ha egy terméket rendelnek a rendszer pontosan beazonosítja, hogy melyik polcon vagy helyen található az adott termék és ehhez tartja nyilván a rendelkezésre álló mennyiséget, így a komissiózás gyorsabban és precízebben történik.
A polchely szerinti készlet kezelés az OVIP vállalatirányítási rendszerben segíthet abban, hogy a raktárak hatékonyabban működjenek, csökkentve a keresési időt és növelve a pontosságát az áruk mozgatásának és kiszolgálásának. Ezáltal hozzájárulhat a jobb ellátási lánc menedzsmenthez és ügyfélélményhez.
A készletkezelés módszerét a Rendelések modulban bármikor lehet módosítani, amely a cégünk számára a legoptimálisabb megoldást nyújtja.
Nagyobb raktárkészlettel rendelkező cég esetében javasolt a polchely készlet szerinti kezelést, amely az újonnan érkező kollégáknak is gyors betanulást biztosít, mert az OVIP vállalatirányítási rendszer megmondja számára, hogy mely polcról vegye le a termékeket.
Érdekli az OVIP Vállalatirányítási Rendszer? Ismerje meg az összetett funkciókat!
Az OVIP-ban említett Rendelések modulon kívül még számos további modult is programokat tartalmaz, melyek segítségével optimalizálhatja és felgyorsítja a vállalkozása működését!
Ha felkeltettük érdeklődését, igényelje ingyenes tesztfelületünket, és próbálja ki programunkat kötelezettségek nélkül!
További jó munkát kíván az OVIP csapata!
Vissza