OVIP vállalatirányítási rendszer rendelések készletkezelése

Raktár szerinti vagy polchely szerinti készletkezelés?

Az OVIP vállalatirányítási rendszer Rendelések modulja lehetőség biztosít arra, hogy  beállítsuk, milyen formában szeretnénk a beérkező rendelések tételeinek a készletkezelését kezelni. 

A készlet kezelés történhet raktár szerinti, illetve polchely szerinti módszer alapján.
 

Mi a kettő között a különbség?

Legfontosabb különbség a két módszer között az, hogy hogyan történik az áruk tárolása és nyomon követése a raktárban. 

 

-Raktár szerinti készletkezelés: OVIP vállalatirányítási rendszerben az árukat a raktár egészében tároljuk, és a rendelések ellenőrzésekor a raktár összes készletét figyeli. Ha egy terméket megrendelnek (készletet foglal), az OVIP figyelembe veszi a raktár összes rendelkezésre álló készletét.
A raktár szerinti megközelítésnél a készlet kezeléseket az OVIP a rendelkezésre álló raktárkészletek alapján kezeli. 
 

- Polchely szerinti készletkezelés: OVIP vállalatirányítási rendszerben ez a megközelítés részletesebb és precízebb. A raktárban az áruk egyes polcokon vagy helyeken tárolódnak. Minden polchelynek vagy tárolási helynek van egy saját egyedi azonosítója az OVIP-ban.
Ha egy terméket rendelnek a rendszer pontosan beazonosítja, hogy melyik polcon vagy helyen található az adott termék és ehhez tartja nyilván a rendelkezésre álló mennyiséget, így a komissiózás gyorsabban és precízebben történik.
A polchely szerinti készlet kezelés az OVIP vállalatirányítási rendszerben segíthet abban, hogy a raktárak hatékonyabban működjenek, csökkentve a keresési időt és növelve a pontosságát az áruk mozgatásának és kiszolgálásának. Ezáltal hozzájárulhat a jobb ellátási lánc menedzsmenthez és ügyfélélményhez.
 

A készletkezelés módszerét a Rendelések modulban bármikor lehet módosítani, amely a cégünk számára a legoptimálisabb megoldást nyújtja.

 

Nagyobb raktárkészlettel rendelkező cég esetében javasolt a polchely készlet szerinti kezelést, amely az újonnan érkező kollégáknak is gyors betanulást biztosít, mert az OVIP vállalatirányítási rendszer megmondja számára, hogy mely polcról vegye le a termékeket.

 

Érdekli az OVIP Vállalatirányítási Rendszer? Ismerje meg az összetett funkciókat!

Az OVIP-ban említett Rendelések modulon kívül még számos további modult is programokat tartalmaz, melyek segítségével optimalizálhatja és felgyorsítja a vállalkozása működését!
Ha felkeltettük érdeklődését, igényelje ingyenes tesztfelületünket, és próbálja ki programunkat kötelezettségek nélkül!

 

További jó munkát kíván az OVIP csapata!

Vissza

Nézze meg csomagjainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!