Ugye hihetetlenül hangzik? Pedig egyáltalán nem az! Felejtse el a papírt, a hosszú órákig tartó számolgatást és ellenőrzést, mutatjuk hogyan spórolhat időt, energiát és nem kevés költséget is cégének a villámgyors leltározással! Lássuk az OVIP leltár program lehetőségeit!
Milyen funkcióktól lesz villámgyors a leltár program?
1., Párhuzamos munkavégzés: felhő alapú rendszerünknek köszönhetően, egyszerre több munkatárs, több eszközön is végezheti a leltárt. Akár tableten, akár telefonon végzik a kollégák a leltározást, a program folyamatosan frissíti az aktuális állapotot, így gyorsan és rendkívül hatékonyan tudják elvégezni a folyamatot.
2., Automatizmus: mivel online raktárkezelő programról beszélünk, természetesen nincs többé papíron vezetett nyilvántartás és összesítés, a rendszer automatikusan elvégzi a műveleteket. Ha mégis szükség lenne a leltárra fizikai formátumban, egy gombnyomással készíthető leltárív, valamint nyomtatható az összesítés, rajta az összes termék megnevezésével, cikkszámával és a készletkorrekcióval is.
3. Pontosság: raktáranként készíthető leltár, amelyben a hibázási lehetőséget kizárja a program, mivel addig nem enged lezárni egy folyamatot, ameddig minden termék felvitelre nem kerül. A leltárban azonnal láthatóvá válnak az eltérések, amelyekről összesítőt kap készletkorrekció formájában.
4. Történetiség: bármikor ellenőrizheti a leltár történetiségét, azaz ki, mikor és mit vitt fel a leltározás során. Visszakövethető az adott termék, annak cikkszáma, hogy melyik munkatársa vitte fel, és a rendelkezésre álló készletből mennyit rögzített.
Online raktárkezelő programunk ezen funkcióval látványosan időt spórolhat a leltározás során, és talán kollégáinak sem lesz olyan ijesztő elvégzendő feladat a jövőben! Tegye hatékonyabbá a készletnyilvántartást, leltározást, könnyítse meg saját dolgát és használja ki vállalatirányítási rendszerünk előnyeit! További modulokról és funkciókról ITT olvashat, amennyiben pedig felkeltettük érdeklődését keressen minket bizalommal!
Vissza