Webshop üzemeltetőknek napi megoldandó feladatot jelent a beérkező rendelések szétválogatása, csoportosítása különféle szempontok szerint. Az egyik ilyen szempont az, hogy az aktuális raktárkészlet alapján azonnal kiszolgálható-e egy rendelés, avagy sem. Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő és Rendeléskezelő Programjában több olyan hasznos funkció is szerepel, amelyekkel mindez csak néhány kattintással megállapítható! Cikkünkben ezeket a funkciókat mutatjuk be!
Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer egy egységes rendszer, amelyben az egyes modulok, azaz részprogramok szoros kapcsolatban állnak egymással, és közös adatbázist használnak. Ezért az OVIP-ban a rendelések feldolgozásának az egyik hátterét a raktárkezelő program adja, amely mindig friss készletadatot biztosít. Az OVIP rendszer raktárkezelő programja egy-egy terméknél nemcsak azt a készletet tartja nyilván, amely éppen a polcon van, hanem figyelembe veszi azt is, hogy a már beérkezett, de még ki nem szolgált rendelésekben szerepel-e az adott termék, vagyis az adott termékből mennyi az, amely ténylegesen eladható. Az OVIP rendszer raktárkezelő programjában megtalálható készletértékekről ebben a cikkünkben olvashatnak részletesebben.
Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő Programjában a rendelések listájában sokféle listázási és szűrési lehetőség van. Az egyik ilyen szűrési lehetőség a készletellenőrzés funkció, amellyel egyetlen kattintásra - a raktárkezelő programban meglévő készletadatok alapján - kiszűrhetőek azok a rendelések, amelyek azonnal kiszolgálhatóak, amelyek részben kiszolgálhatóak, valamint azok is, amelyek egyáltalán nem kiszolgálhatóak. Ezeket ezután csoportos kijelöléssel akár azonnal másik rendelési státuszba is áttehetjük attól függően, hogy ezekkel a rendelésekkel mi lesz a következő teendő. Például az összeszedhetőeket átadhatjuk komissiózásra, a többit pedig a beszerzésnek, de az OVIP rendszerben ezek a státuszok szabadon beállíthatóak.
Abban az esetben, ha a beérkezett rendeléseket szigorúan időrendi sorrendben szolgáljuk ki, vagyis a legrégebben beérkezett rendelést szolgáljuk ki először, akkor használni tudjuk az OVIP rendszer rendelésfeldolgozó programjának a készletfoglalás funkcióját is! Ez egy speciális algoritmus, amely lemodellezi a rendelések időrendi sorrendben történő kiszolgálását. Ennek megfelelően azok a rendelések, amelyek ugyan kiszolgálhatóak lennének az aktuális raktárkészletből, de a rendelések időrendi feldolgozása során az adott rendelésekhez érve már nem lennének kiszolgálhatóak, a rendszerben nem kiszolgálható jelölést kapnak. Természetesen az egyes készletfoglalások felhasználói beavatkozással felülírhatóak, módosíthatóak. A gyakorlatban ez az egyedi modellező algoritmus nagyon hatékony készletellenőrzési funkciót biztosít a felhasználók számára!
Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer egy olyan összetett rendszer, amely a Rendelésfeldolgozó, Raktárkezelő és Számlázó Programok mellett még számos más hasznos program is található! Az OVIP rendszert bárkinek szívesen bemutatjuk, és tesztfelületet is biztosítunk a program kipróbálásához, természetesen mindezt díjmentesen! Ehhez nem kell mást tenni, csak az alábbi kapcsolati linkre kattintani, és az igényt jelezni felénk!
A kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tudsz lépni!
A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!
Vissza