Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Beszerzés programjának kialakításakor különösen nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy a kereskedelmi tevékenységet folytató Partnereink számára egy olyan programot bocsássunk rendelkezésre, amely a lehető legnagyobb mértékben leegyszerűsíti és megkönnyíti a munkavégzésüket, ezen belül is a szállítói rendelések összeállítását. Az OVIP Beszerzés programjának kulcseleme a Beszerzés generátor, amellyel szinte teljesen automatizáltan előállíthatóak a szállítói rendelések!
Az OVIP Beszerzés generátorának használata esetén érdemes először beszállítóra szűrni!
Mivel a szállítói rendeléseket általában egyszerre csak egy-egy beszállító felé állítjuk össze, ezért érdemes beszállítóra szűrni a Beszerzés generátorban. Ily módon, ha az OVIP Raktárkezelő programban már volt egy adott termékre bevételezés, akkor az OVIP a termékhez hozzárendelt utolsó beszállító alapján képes szűrni a Beszerzés generátorban is.
Az OVIP Beszerzés programjában a minimális és optimális készlethez is lehet viszonyítani a megrendelni szükséges termékek mennyiségét!
Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő programjában minden egyes termékhez be lehet állítani, hogy mennyi legyen az adott terméknek a minimális és az optimális készlete, vagyis, hogy mennyi az a készletmennyiség, amelyet minden körülmények között szeretnénk raktáron tartani, és mennyi az a készletmennyiség, amely a kereskedelmi tevékenység optimális működését a leginkább elősegíti. Az OVIP Beszerzés generátorában mindkét beállított értékhez lehet viszonyítani, attól függően, hogy mekkora készletet szeretnénk a raktárban tartani.
Az OVIP Beszerzés programja figyelembe veszi a már megrendelt mennyiséget is!
Abban az esetben, ha bizonyos termékekre az Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Rendeléskezelő programjában már vannak leadva élő rendelések, akkor az OVIP Beszerzés generátora a minimum vagy az optimum készlet mellett a megrendelt mennyiségeket is figyelembe veszi, így az éppen rendelés alatt álló készleten felül is rendelkezésre fog állni a minimális vagy az optimális készlet a szállítói rendelés bevételezése után. Abban az esetben, ha a minimális készlet 0 db, abban az esetben az OVIP pontosan annyit fog rendelni, amennyi vevői rendelések kiszolgálásához szükséges!
Az OVIP Beszerzés programjával egy elmúlt időszaki fogyasztás alapján is lehet rendelést összeállítani!
Abban az esetben, ha például egy akciós időszakra szeretnénk felkészülni, akkor lehetőségünk van arra is, hogy egy elmúlt akciós időszak fogyasztása alapján állítsuk össze a szállítói rendelésünket. Ez főleg olyan időszaki akcióknál hasznos, mint például a karácsonyi időszak, amikor a várható forgalmat leginkább az előző időszak forgalma alapján tudjuk a lehető legpontosabban megbecsülni.
Csomagtermékek esetén az alaptermékekre vonatkozó készletadatokat is figyelembe tudja venni az OVIP Beszerzés programja!
Abban az esetben, ha csomagtermékeket is árusítunk, amelyek több alaptermékből vannak összeállítva, akkor nagyon hasznos funkció az, hogy a szállítói rendelések összeállításánál a csomagtermékek esetén a szükséges rendelési mennyiségeket az OVIP Beszerzés generátora nemcsak a csomagtermékek, hanem az alaptermékek esetén is meg tudja állapítani a csomagtermékek összetétele alapján. Tehát, ha van például egy olyan ajándékcsomag, amely több beszállítótól származó termékeket is tartalmaz, és van rendelés erre az ajándékcsomagra, akkor az ajándékcsomagban szereplő alaptermékek szükséges készletmennyiségét is figyelembe tudja venni az OVIP Beszerzés programja.
Az OVIP Beszerzés programjával különálló raktáranként is lehet beszerzést összeállítani!
Amennyiben valaki több, egymástól független raktárat is használ, és nem szeretné az árukat az egyik raktárból a másikba átszállítani, hanem közvetlenül raktárra szeretne rendelni a beszállítóktól, akkor a Beszerzés generátort úgy is be lehet állítani, hogy csak egy raktár készletét vegye figyelembe. Ily módon raktáranként be lehet szerezni a minimális vagy az optimális készlet eléréséhez szükséges termékmennyiséget függetlenül attól, hogy más raktárakban az adott termékekből mennyi van készleten.
Az OVIP Beszerzés programjában a beszerzési bizonylatok szerkeszthetőek, szétszedhetőek, valamint egyetlen gombnyomással bevételezéssé is alakíthatóak!
Az OVIP Rendszerben a beszerzési bizonylatok mivel még nem mozgatnak készletet, ezért módosíthatóak, mind az árak, mind pedig a mennyiségek tekintetében, valamint új termékek is hozzáadhatóak utólag a bizonylatokhoz. Abban az esetben, ha egy szállítói rendelés több alkalommal részletekben érkezik, akkor van lehetőség a beszerzési bizonylatok szétszedésére is, azaz részleges beérkezés esetén a csak beérkezett termékek alapján az alap beszerzési bizonylatot részekre lehet bontani. Ez azért is hasznos, mert a beszerzési bizonylatokból egyetlen gombnyomással az OVIP Raktárkezelő programjában raktári bevételezési bizonylat készíthető, így gyakorlatilag a raktári bevételezés is automatizálható az OVIP Rendszerrel.
Amennyiben szeretné, Ön is ki tudja próbálni az OVIP Vállalatirányítási Rendszer hatékonyságát mindenféle kötelezettség nélkül!
Amennyiben felkeltettük érdeklődésüket, abban az esetben nyugodtan keressenek bennünket elérhetőségeinken, és igény esetén természetesen ingyenes demófelületet biztosítunk Önöknek.
Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.
A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!
Vissza