Az OVIP Vállalatirányítási rendszer Számlázó programjában többféleképpen is rögzíthetőek a számlák kiegyenlítései, azért, hogy Ügyfeleink a leginkább az igényeiknek megfelelően tudják használni a programot.
A számlák kiegyenlítése történhet egyedileg, tömegesen, illetve banki adatállomány betöltésével automatizáltan is.
Az egyedi kiegyenltés esetén a Számlázó programban a felhasználó egy adott számlánál tudja a kiegyenlítés tényét rögzíteni. Ez azoknak a felhasználóknak javasolt, akik többségében nyugtát, vagy készpénzes számlát állítanak ki, és csak viszonylag kevés átutalásos számlával dolgoznak. Ez a legkönnyebb folyamat, a pogramban nincs más teendő, csak meg kell nyitni a számlát, rákattintani a kiegynlítés gombra, megadni a kiegyenlítés dátumát, és már kész is!
A tömeges kiegyenlítés esetén a Számlázó programban több számla egyidejű kiegyenlítése végezhető el. Ez azoknak a felhasználóknak javasolt, akik viszonylag sok átutalásos számlát állítanak ki, és egy banki napon több átutalásos számla is kiegyenlítésre kerül. Ilyenkor nem kell mást tenni, mint a bankkivonat alapján az egy adott banki napon kiegyenlített számlákat egy pipával megjelölni, és a kiegyenlítés gombra kattintani, és megadni a kiegyenlítés dátumát. Ekkor az összes kijelölt számla a megjelölt nappal kiegyenlítetté válik a rendszerben.
A banki adatállománynak a Számlázó programba történő betöltésével a számlák tömeges, automatikus kiegyenlítése végezhető el. Ez azoknak a felhasználóknak javasolt, akik tömeges mennyiségű átutalásos számlát állítanak ki, és a banki programból adatcsomag állományt tudnak letölteni. Ebben az esetben a Számlázó program egy erre a célra kialakított felületén az adatcsomag feltölthető, és a Számlázó program az adatcsomagban szereplő jóváírások alapján az érintett számlákat mind kiegyenlítettnek jelöli meg.
A számlák részkiegyenlítése is könnyen kezelhető az OVIP Vállalatirányítási rendszer Számlázó programjával.
Abban az esetben, ha egy számla nem teljes összege kerül kifizetésre, akkor a Számlázó programban a részkiegyenlítés funkció igénybe vételével a részkiegyenlítés gyorsan és könnyen rögzíthető, Amennyiben a részkiegyenlítések összege eléri a számla végösszegét, akkor a számla egy gombnyomással teljesen kiegyenlítettnek is megjelölhető.
Ez a funkció akkor is hasznos, ha egy adott számlát többféle fizetési mód igénybevételével egyenlítenek ki, pl. a számla egy részét átutalással, egy részét pedig készpénzzel. Ebben az esetben az egyes részkiegyenlítéseknél megadhatóak a fizetési módok is, ily módon könnyedén és átláthatóan kezelhetők ezek a számlák is.
A Számlázó program szerves része a teljes OVIP Vállalatirányítási rendszernek
Az OVIP Vállalatirányítási rendszer a Számlázó program mellett integráltan tartalmaz még Raktárkezelő, Partnerkezelő, Rendelésfeldolgozó, Beszerzéskezelő és Munkanyilvántartó programokat is, amelyek segítségével a teljes kereskedelmi és szolgáltatási tevékenység könnyedén kezelhető, menedzselhető. Az OVIP Vállalatirányítási rendszert használhatják üzletet működtető kiskereskedők éppúgy, mint akár több raktárat, polchelyeket és webáruháazakat is üzemeltető kereskedők is. Ugyanakkor a rendszer rugalmasságának és sokrétű paraméterezhetőségének köszönhetően az OVIP vállalatirányítási rendszer hasznos segítőtársa lehet a szolgáltatásokat végzőknek is, hiszen szolgáltatási folyamataikat könnyedén és hatékonyan tudják menedzselni a program segítségével.
Amennyiben Önök még nem használják az OVIP felhőalapú vállalatirányítási rendszerünket, és felkeltettük érdeklődésüket, nyugodtan keressenek bennünket elérhetőségeinken, és igény esetén természetesen ingyenes demófelületet is biztosítunk Önöknek.
Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.
A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!
Vissza