Segítünk, hogy szolgáltatóként különböző projekteket és munkákat precízen nyilván tarthasson, lekövethesse a részfolyamatokat, és mindent egy helyen adminisztrálhasson! Munkanyilvántartó programunkban egy munka adatlapjáról csupán egyetlen kattintással nyomtathat munkalapot, készíthet költségkalkulációt, vagy akár számlát is! Átláthatóvá válik a munkafolyamat során felmerülő összes tétel! Osszon ki pillanatok alatt munkához kapcsolódó feladatokat, vagy csatoljon dokumentumokat, ellenőrizze a történetiséget! Nézze meg bemutató videónkat!
A munkafolyamatokat észben tartani lehetetlen, nem megfelelő programmal kaotikus. Az OVIP-ban szabadon megadhat munka kategóriákat és azok státuszait, így teljesen az ön folyamataira lesz szabva az OVIP munkanyulvántartó modulja! Minden munka külön adatlappal fog rendelkezni, ahol pontosan meg lehet tekinteni, hogy mikor, kinél és mennyi ideig volt. Az ajánlatadás, vagy akár számlázás 1-1 munkánál nagyon egyszerűen pár gombnyomással elvégezhető!
Képzelje el, hogy kollégája csatol egy képet a helyszínről, amit Ön azonnal meg is tud tekinteni a rendszerben. Ugye milyen egyszerű? Teljes kalkulációk készíthetőek 1-1 munkához, látni fogja az első kalkulációt, a tényleges önköltséget és a számlázott összeget is. A kalkulátoroknál a raktáron lévő termékeket is fel tudja használni, így gyorsítva egy ajánlat létrehozási idejét! A munkalapokat már digitálisan is alá lehet irattatni, ami minden esetben a munka csatolmányai közé fog kerülni. A munkához tartozó hibákat egy szabad hibajegyes rendszerben tudja kiosztani valamelyik kollégájának!