Lépjen szintet webáruház kezelésben és könnyítse meg mindennapjait!
Az egyedülállóan széleskörű termékadat, készlet, rendelés és hűségpont szinkronnak köszönthetően búcsút inthet a felesleges adminisztrácónak!
Szinkronizálja webáruházát az OVIP-pal és kezeljen szinte minden fontos munkafolyamatot egy helyen!
Az OVIP és az UNAS közös munkájának köszönhetőetően Magyarországon elsőként került lefejlesztésre, hogy a bolti vásárlások után jóváírt hűségpontok megküldésre kerülnek az UNAS felé, ahol a bolti és a webáruházban történt vásárlások után jóváírt hűségpontok összedódnak. Vásárlói pedig a gyűjtött pontokat kötöttségek nélkül, a boltban és a webshopban egyaránt beválthatják! Ez ám az igazi szabadság!
Legyen szó akár több ezer termék egyidejű módosításáról, tömeges számla kibocsátásról, bolti értékesítésről, de akár a beszerzések automatikus kezeléséről, az OVIP-pal mindez nem akadály többé! Az OVIP kifejezetten webshop üzemeltetőknek kialakított csomagjába azokat a moduljainkat válogattuk össze, melyek a leghatékonyabban segítk a webshop tulajdonosokat mindennapi teendőik elvégzésében és céljaik elérésében!
Nézze meg webshop üzemeltetőknek szóló ajánlatunkat és kérje ingyenes teszt felületünket a rendszer kipróbálásához!
Lássuk az ajánlatot! Kérem a teszt fiókom!Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer és az UNAS Webáruház Szoftver között alapvetően az alábbi szinkronfolyamatok vannak kialakítva: Termékadat szinkron: az OVIP az UNAS felé megküldi a termékek adatait. Készlet szinkron: az OVIP az UNAS felé megküldi a termékek készletadatait. Rendelés szinkron: az OVIP az UNAS-ból letölti a webáruházba beérkezett rendelések adatait, valamint a feldolgozás alatt lévő rendelések státuszváltozásait az OVIP az UNAS-szal szinkronizálni tudja mindkét irányba.
Önnek is naponta hosszú órákat vesz igénybe webáruháza megfelelő kezelése? Termékfeltöltés vagy adatmódosítás, készletellenőrzés, rendelések kezelése, és még sorolhatnánk. Ezek mind-mind olyan folyamatok, amelyekhez egy átfogó, könnyen és gyorsan kezelhető rendszerre van szükség, amelynek még ráadásul tökéletes összhangban kell működnie weboldalával is. Ha úgy gondolja ez szinte lehetetlen kihívásnak tűnik, akkor olvassa tovább cikkünket, mert bizony tudjuk rá a megoldást!
Általánosságban elmondható, hogy a nagykereskedők partnereik számára az árazást különféle módon próbálják kezelni, olykor egészen kacifántos műveletekkel. Alapjában véve azonban kétféle módot különböztethetünk meg, az egyik a százalékos, a másik az árlistás kedvezmény rendszer. Lássuk részletesebben milyen előnyei és hátrányai vannak a két módszernek, és miben tud segíteni az OVIP vállalatirányítási rendszer!